Wednesday, September 05, 2012

خاطره ای از خمینی که خواست بعد از مرگش تعریف کنند




درباره معجزه  یاعلی گفتن خامنه ای هنگام تولد از واژن مادرش و پریدن از قطار سریع السیر و دیدار هفتگی با امام زمان و بینا کردن کورها و ... کتابها نوشتند اما خمینی راهل ! در این میان هنوز که هنوز است مظلوم مانده است و یک از هزار معجزات او را در جایی نقل نکرده اند .
خرافه در اینجا به قصد آشنایی نسل جوان روشنفکر خوابی را از خمینی قبل از عمل جراحی از قول حجت الاسلام آشتیانی نقل میکند و فقط یادآور میشود که بعد از غسل و کفن کردن این امام راحل توسط حضرت علی ، اشتباهی توسط فرشتگان الهی رخ میدهد و او یعنی خمینی را به جای بهشت به جهنم میفرستند  .

 حاج احمد آقا چند روز بعد از ارتحال امام از قول مادرشان نقل می کرد :  حدود یک ماه و نیم قبل از عمل جراحی ، حضرت امام خوابی دیدند و آن خواب را برای همسرشان تعریف کردند و متذکر شدند که در زمان حیاتم راضی نیستم برای کسی تعریف کنید
وی افزود : ایشان خواب دیده بودند که فوت کرده اند و حضرت علی ایشان را غسل و کفن کردند و برایشان نماز خواندند و سپس حضرت امام را در قبر گذاشتند و از ایشان پرسیدند : « حالا راحت شدید »
امام فرمودند در سمت راستم خشتی است که ناراحتم میکند . در این موقع حضرت علی دستی به ناحیه راست امام کشیدند و ناراحتی امام رفع شد

نقل از برداشتهایی از سیره امام خمینی جلد یک صفحه 301