Tuesday, September 04, 2012

علت دست ندادن ورزشکار ایرانی به عروس ملکه انگلیس مشخص شد



دیشب که عکس قهرمان ایرانی را در هنگام آویختن مدال بر گردنش دیدم از بی احترامی و دست ندادن این ورزشکار یعنی مهرداد کرم زاده نماینده دیسک ایران در رقابت های پارالمپیک  به عروس ملکه بریتانیا ( کاترین میلتون همسر پرنس ویلیام )  یکه خوردم و تا نیمه های شب خواب به چشمم نیامد . ابتدا فکر کردم که علت در « اختلاف فرهنگی » است ، اما باز هم شک و تردید داشتم . برای همین کنجکاو شدم و به کند و کاو در کتابهای علمای اعلام و روایات و احادیث از حلیه المتقین مجلسی گرفته تا کتابهای ارزشمند دانشمند وفرا فیلسوف قرن بیستم و یکم  آیت الله روحانی پرداختم و خوشبختانه فی الفور جواب را یافتم .
علت طبق توضیح المسائل علما ساده بود نعوظ شدن .
خمینی در « نجاة العباد ، ص 364 مسئله ی 23 نوشته است : نجات دادن جنس مخالف حتی در هنگام سوختن و آتش گرفتن هم با اما و اگر توام است و نباید مرتکب فعل حرام شد .
 دست دادن جایز نیست اگر ضرورت اقتضا کند و خوف مفسده در آن نباشد ،  باید دستکش و پارچه در دست باشد،  آنهم تنها در زمانی جایز است که سوقصد ( عمل شهوانی و نعوظ ) بر او غالب نگردد ، و همچنین است مس کردن زن مرد نامحرم را .
در کتاب حلیه المتقین  حتی از این هم فراتر رفته و داستانی با عواقب وحشتناک از دست دادن با « جن ماده !؟ » نقل شده است و سپس توضیح داده است که اگر بصورت عمد حتی در خواب دست زنی ( نه پستان و ... ) را لمس کردید مرتکب گناه گشته اید و باید کفاره بپردازید  .
مس کردن و به زبان امروزی ها دست دادن با نامحرم آرمانهای امام را به خطر می اندازد و دوران طلایی را خدشه دار میکند تا جایی که موجب قطع دست کسی که فعل حرام مرتکب شده است میگردد .
خلاصه بقول بیانیه سفارت ایران این کارها همه از تفاوت مفاهیم فرهنگی ناشی میشود . یعنی گاه یک دیپلمات ایرانی در برزیل انگشت در آنجای یک دختر بچه در استخر فرو میکند و یا یکی مانند مهرداد کرم زاده از دست دادن با زن نامحرم  خودداری می کند . هر دو عمل سر و ته یک کرباسند .
 



دانشمندان کشف کرده اند که مس کردن نامحرم بخصوص اگرکه محجبه نباشد اشعه شهوانی پخش میکند و مردان مومن را وسوسه و از راه بدر میکند ، به همین جهت بر اثر خبرهایی که رسیده بیشترین تجاوزکنندگان به زنان نروژی مردان مسلمان میباشند که با دیدن موهای زیبا و پیکر لخت و عورشان از خود بیخود میشوند و به آنها تجاوز جنسی میکنند . 
پس میبینید که علما حرف چرت و پرت نگفته اند .