Thursday, September 27, 2012

دختر هلندی این پسران ایرانی تمامی مدت به کون و پستونم دست میزنند



بنده حقیر یعنی « خرافه » نیم لاقبا که سالهاست تبعیدی در هلند میباشم ، از دیدن این فیلم عرق شرم بر چهره ام نشست و به نایب امام زمان و تمامی دار و دسته هایش لعنت و نفرین فرستادم و به مذهبی که مسبب اصلی این فرهنگ کثیف و ضد انسانی و ضد ایرانی است .
************
این دختر هلندی میگوید با تمام هشدارهایی که به من درباره نرفتن به ایران دادند اما من آنها را پشت گوش انداختم و به این کشور سفر کردم تا خودم کشف کنم که در این مملکت چه خبر است .
( در آغاز یک دختر ایرانی که وابسته به نظام است به او توضیح میدهد که در ایران هر چیزی که میخواهی  در زندگی شخصی میتوانی انجام بدهی ) 
دختر هلندی ادامه میدهد : این پسران ایرانی تمام مدت به دنبالم راه افتاده اند و به باسن و پستانم دست میزنند .
( در اینجا یک مامور به فریادش میرسد و او را از چنگ جوانان ایرانی نجات میدهد و او خوشحال میشود و از این بابت از او تشکر میکند ، اما بعد می فهمد که از چنگ مار به دامن اژدها افتاده است و این مامور از هر قرمساقی قرمساق تر است و هی لمسش میکند و در اینجا عصبانی میشود و میگوید )
هی هی اوباش فاک یو و در حالی که به گریه می افتد می گوید این جوانان ایرانی فکر میکنند من یک فاحشه هستم .