Tuesday, September 25, 2012

خشم خامنه ای از لات و لوت بازی و سخنان احمدی نژاد




از گوشه و کنار خبر رسیده است که سخنان احمدی نژاد مبنی بر گوه خوردن نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، خشم  ولی امر مسلمین را بر انگیخته است و از او خواسته است که بصورت حضوری جواب این لات و لوت بازی ها را در ملاء عام آنهم در ام القرای اسلام بدهد . 
بنظر میرسد که احمدی نژاد با این حرفها آب را نه تنها به جایی  ریخته که دقیقا میسوزد بلکه آثارش به پر و پاچه و سر و صورت خودش نیز پاشیده شده  است .
اگر نمایندگان مجلس که سمبل و آیینه تمام نمای ولایت میباشند  گوه خورده اند یعنی عمود نظام نیز آن چیز را خورده است . من این جملات را از خودم در نیاورده ام ، به محاسن ملکوتی  آیت الله عظیم الشان جنتی قسم که تمام علما در این امر متفق القول میباشند و بحث های کشاف و غلاظ و شداد در این بابت کرده اند . 
با این تفاصیل عده ای از مفسران گوه را هاله نور تفسیر کرده اند که از ابتدای استقرار   این   نظام بر فراز و روی سرش  وجود داشته است .
 بحث و جدل در این مورد در طویله شورای اسلامی در روزهای آینده بی شک ادامه خواهد داشت و نمایندگان ریز و درشت قضایا را موشکافی خواهند کرد و نتایج مستدل و منطقی خواهند گرفت .
 « خرافه » اما معتقد است که برای ناامید کردن دشمنان نظام ، نباید  نمایندگان بر سر یکدیگر  این کلمه قبیح و بوداده را بزنند .  بقول امام راحل ، وحدت کلمه را رعایت کنند و همه با هم بر سر یک سفره  آن را یعنی « گوه » را بخورند تا خدای ناکرده کسی دلخور نگردد و وحدت نظام از هم نپاشد .