Sunday, June 14, 2015

جرم وکیل آتنا فرقدانی زنا اعلام شد



 زنای چشم ها نگاه کردن به نامحرم است. زناي لب و دهان بوسيدن نامحرم است. زناي دستان دست دادن و لمس کردن و مصافحه نمودن با نامحرم است، چه اين کارها به زنا به وسيله آلت تناسلي کشيده شود يا به آن منتهي نگردد .

شيخ حر عاملى، وسائل الشيعة، مؤسسه آل البيت عليهم‏السلام قم، 1409 ه.ق، ج20، ص 196.


باز هم داعشی های حاکم بر ایران دسته گل تازه ای آب دادند . این بار جرم نابخشودنی مربوط میشود به محمد مقیمی وکیل فرقدانی در دیدار با موکلش در زندان اوین .
آنگونه که در خبرها آمده این وکیل دادگستری در ملاقات با آتنا به او دست داده  و احکام شرع مقدس را زیر پا گذاشته است آنهم در کجا در یکی از مخوف ترین زندانهای جهان یعنی اوین که در سلولهایش عوامل ولایت فقیه به صدها زندانی بی گناه تجاوز کرده اند و بر اساس همین جنایات به ترفیع درجه نائل آمدند .

به گزارش تقاطع از یک منبع نزدیک به مقیمی ، صورت جلسه ای که برای بازداشت این وکیل تنظیم شده علت بازداشتش را « زنا » قید کرده اند . آری درست شنیده اید زنا و سپس او را به زندان رجایی شهر در کرج انتقال داده اند .
بازداشت محمد مقیمی نزدیک به دو هفته پس از صدور حکم سنگین ۱۲ سال و ۹ ماه حبس برای آتنا فرقدانی صورت می‌گیرد .
در این حکم که توسط ابوالقاسم صلواتی، رییس شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران صادر شده، این فعال ۲۸ ساله‌ در ارتباط با اتهام “اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی” با هفت و نیم سال حبس، و در ارتباط با دو اتهام توهین به رهبری و توهین به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طریق نقاشی‌ها و نوشته‌های فیسبوکی‌اش، با محکومیت پنج سال و چهار ماه حبس روبه‌رو شده است .