Tuesday, June 09, 2015

تهدید آشکار به ریختن خون تماشاگران زن



نشریه «یالثارات‌الحسین» با انتشار فراخوانی تهدید به ریختن خون تماشاگران کرده است . این نشریه بنیادگرا که بازتاب دهنده افکار داعشی های نظام جمهوری اسلامی میباشد در شبکه های اجتماعی با انتشار این متن شدیداللحن و توهین آمیز زنانی را که در ورزشگاه ها حضور می یابند فاحشه و هرزه نامیده است .
در اين فراخوان آمده «ما فرزندان روح الله قبل از علنی و مجاز شدن فحشای زنان هرزه در جامعه به ويژه در ورزشگاه ها به پا خواهيم خواست.»
این نشریه تندرو افزوده است که دولت روحانی تمام اهتمام خود را در زیر پا گذاشتن شرع مقدس بکار گرفته است و رسانه هایی را که از این امر حمایت می کنند فاسد نامیده است .
آنها اعلام کرده‌اند که حضور زنان در ورزشگاه‌ها «بی‌حرمتی» به حکم علی خامنه‌ای و فتاوای مراجع تقلید در این زمینه است .

اردیبهشت ماه امسال نیز ارگان رسمی انصار حزب‌الله اعلام کرده بود در ۲۹ خرداد امسال در ورزشگاه آزادی«زلزله» به پا  خواهد کرد در قسمتی از فراخوان آمده بود : 
وضعيت هيچ فرقي با سال قبل نكرده است. دولت در يك اقدام سيستمي، تمام اهتمام خود براي زير پا گذاشتن شرع مقدس را به
 كار گرفته و پيش مي‌رود. رسانه هاي فاسد از اين روند حمايت مي كنند . رسانه هاي مدعي ارزش مداري نيز مشابه ادوار قبل براي سكوت خود دلايلي تراشيده و در سوراخ رخوت كز كرده اند. البته اين وضعيت كماكان بر تريبون داران نيز تحكم مي كند. جماعت ابن الوقت و در بهترين شرايط بي بصريتي كه با ادعاهاي پر طمطراق ، نام گذاري سال جاري را دست آويزي براي سكوت خود كرده و در مقابل منكر دم نمي زنند.

اما حزب الله به سياق سابق ، راه خود را از هر دو جريان باطل جدا خواهد كرد. از حاميان فسق و مروجان فساد سيستمي و نيز ظاهر الصلاحان بي ريشه كه نه كاري در دفاع از دين و ارزشها مي كنند و نه چشم ديدن جماعتي را دارند كه با پايمردي در راه مقابله با منكرات آبرويي براي آنان باقي نمي گذارند.

هيهات از سكوت و معاذ الله كه حزب الله با باطل هم دل و هم زبان شود. شريعت مسير ما ، فتاواي مراجع عظام چراغ راهمان و وصيتنامه اماممان فرمان لازم الاجرا براي سد كردن راه منكرات است.
و البته حزب الله همچون سيره عملي سابق ، نهي مي كند ، هشدار مي دهد و به مسئولين و تريبون داران تذكر مي دهد تا براساس وظيفه شرعي و قانوني خود راه باطل را سد كنند. كه اگر نشد در پيشگاه الهي نه جايي براي احتجاج آنان است و نه ادله اي براي سكوت و يكجا نشيني حزب الله.

۲۹خرداد ماه سال جاري مصادف با دوم رمضان المبارك ۱۴۳۶هجري قمري است. روزي كه قرار است دولت به اعتراف معاون زنان رئيس جمهور ، اولين گام خود براي وارد كردن زنان به ورزشگاهها را بردارد. حدود۴۰ روز باقي است تا مسئولين از اين راه باطل بازگردند يا آنكه شاهد يك روز تاريخي ديگر در تقويم حزب الله باشند.

والعاقبه للمتقين