Friday, June 26, 2015

هاشمی باز هم به آیت الله خامنه ای حمله کرد


عکس ا زاینستاگرام منسوب به هاشمی

جنگ و دعوای رفسنجانی پس از محکومیت فرزندش به علت دزدی و فساد با آیت الله خامنه ای روز به روز اوج بیشتری به خود میگیرد ، بعد از سخنان پرخاشگرانه همسر و خود او به اصولگرایان امروز در اینستاگرامی که منسوب به او میباشد خطاب به کسانی که خاطراتش را به زیر علامت سئوال میبرند  با طعنه و گوشه و کنایه نوشت : 
 آنهایی که امروز به خاطرات حضرت آیت الله خرده می گیرند فراموش نکنند که خاطرات ایشان از امام در مجلس خبرگان آینده انقلاب و حفظ جایگاه ولایت فقیه را رقم زد .
   آقای رفسنجانی نقشی کلیدی در به قدرت رساندن آیت الله خامنه ای به عنوان ولایت فقیه بعد از مرگ خمینی داشته است و در مدت کوتاهی او را « نمک به حرام » و اصولگرایان را به « سگان هار » تشبیه کرده بود .
از سوی دیگر باندهای اصولگرا و رسانه های وابسته به آنها به انتشار این پیام واکنش ها ی شدیداللحن نشان دادند و به آیت الله هاشمی یادآور شدند که انتخاب آقای خامنه ای به عنوان ولایت فقیه هیچ ارتباطی به او ندارد و این انتخاب به امدادهای غیبی و الطاف خفیه الهی بسته بود نه خاطره بافی هایش .


یکی از رسانه های رژیم در این رابطه نوشته است :
 گزارش سرویس سیاسی عصر امروز متاسفانه پس رفتن های جناب آقای هاشمی به شدت ادامه دارد و ایشان هم از دایره انصاف و هم از دائره نگریستن به عنایات و مقدرات الهی دارند دور می شوند.

بنا بر این گزارش خارج شدن از دایره انصاف آنجایی است که همه آنچه را که در جلسه خبرگان گذشت می خواهند به نام خود مصادره کنند که به گواهی بسیاری از بزرگان مطلب آنگونه که ایشان وانمد می نمایند نیست و از دایره الهی خارج شده اند آنجایی است که نمی خواهند بدانند عزت و ذلت در ید قدرت الهی است و او خداوند قادر است که چنین با افراد برخورد می نماید.

اما آنچه اتفاق افتاده است این است که پس از انتقادهای گسترده به خاطره بافی های جناب هاشمی وی برای فرار از این انتقادها به سخنی روی آورده که خودش هم می داند حقیقت ندارد و آن تدبیر الهی در خرداد 68 چیزی نبود مگر به عنایت حضرت حق!

اما جواب ما به ایشان و دوستان همفکر ایشان فقط همین آیه کلام الله مجید می باشد تا بلکه شاید جناب هاشمی از راهی که در پیش گرفته اند بازگردند و بدانند که خناسان برای ایشان خوابهای آلوده دیده اند و آن آیه درسوره آل عمران آیه 26 می باشد که می فرماید:

"قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِيَدِكَ الْخَيْرُ إِنَّكَ عَلَىَ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ؛

بگو: بار الها! اى مالك حكومت ها! به هر كس بخواهى، حكومت مى بخشى و از هر كس بخواهى حكومت را مى گيرى؛ هر كس را بخواهى عزّت مى دهى و هر كس را بخواهى ذليل مى كنى، خوبى ها به دست توست؛ تو بر هر كارى توانايى.