Monday, June 08, 2015

شکم بزرگ خامنه ای و گمانه زنی ها



 ضد انقلاب خارجه نشین باز هم با انتشار یک عکس از رهبر جمهوری اسلامی در آذر سال 93 ، ذوق زده شده و دست به شایعه پراکنی در باره سرطان پروستاتش  زده است و مضحک تر آنکه حتی به ردیابی و تلاشهایی برای بدست آوردن سرنخهای آن هم کرده اند .
یکی از این شایعات که در شبکه های مجازی با حمایت از صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانخوار به سرکردگی آمریکا منتشر شده است مربوط به برجستگی غیرمعمول روی شکم آیت الله خامنه ای میباشد . آنها بر اساس همین فاکت شروع به دست افشانی و پایکوبی کرده اند و گفتند که گمانه زنی های ما درست از کار در آمد و سرطان آیت الله خامنه ای  به فاز نهایی خودش رسیده است و عنقریب رهبر معظم به امام غایب یعنی خمینی خواهند پیوست .

البته که هر گردی گردو نیست 
شاید شما هم این ضرب المثل را شنیده اید ، هر برآمدگی و حجم غیرعادی شکم که دلیل بر پیشرفت سرطان پروستات نیست شاید که چیز دیگری باشد که علم نوین پزشکی از آن بی خبر است و ما هم خجالت میکشیم که جوکهایی را که مردم در کوچه و بازار به روی زبان می آورند بازگو کنیم . 
خلاصه همانطور که مدتها قبل رابرت تیت خبرنگار سابق گاردین در تهران گفته بود
: حرف و حدیث در مورد سلامت جسمی آیت الله خامنه ای بسیار است. برخی می گویند وی سرطان پروستات دارد؛ برخی دیگر می گویند وی از سرطان غدد لنفاوی رنج می برد. شایعات دیگر حاکی از آن است که رهبر ایران معتاد به تریاک است و بدنبال حادثه بمب گذاری در 28 سال قبل که منجر به استفاده وی از دست مصنوعی شد، خامنه ای از دندان های مصنوعی استفاده می کند. برخی نیز می گویند دکترها به آیت الله خامنه ای اعلام کرده اند حداکثر تا دو سال دیگر زنده می ماند. البته من مطمئن نیستم که این شایعات تا چه حد صحیح هستند. وجود چنین شایعاتی در حقیقت معیاری است برای سنجش هیجانات در صحنه سیاسی ایران  .