Friday, August 01, 2014

انتشار توصیه‌های امامان شیعه به فشردن پستان زنان در تایید یک تحقیق علمی



 تحقیقات علمی کم کم دارد به عمق بی پایان کتابهای احادیث و روایات منجمله بهارالانوار مجلسی و دیگر دانشبندان !؟ جهان اسلام ایمان می آورد .
یکی از این کشفیات پزشکی که  از قول «پروفسور دانیل فلچ» استاد دانشگاه برکلی و «مینا ببسل» محقق مولکول‌شناس آمریکایی صورت گرفته است مربوط به فشردن و بازی کردن با پستانهای زنان میباشد که آن را از احادیث اسلامی کشف کرده اند .
بنظر میرسد که این کشف یک قطره از دریای بی پایان علوم نهفته در این احادیث و روایات میباشد و اگر همینگونه دانشمندان غرب کافر و از خدا بی خبر  پیش بروند درمان انواع سرطانها و دیگر بیماری های لاعلاج منجمله ایدز که این روزها در حوزه های علمیه بیداد میکند را  هم بدست خواهند آورد .

فقط مواظب باشید پستان هایی را که میفشارید نامحرم نباشد و یا اگر صیغه کرده اید اگر کمتر از 14 سال هستند به اذن پدر باشد وگرنه طبق همان رساله های مراجع محترم بعد از فشردن زلزله خواهد آمد و آنهم چه زلزله ای .

 



تقاطع: شماری از وب‌سایت‌های داخل ایران با انتشار یک تحقیق قدیمی مبنی بر این‌که «فشردن سینه‌ی زنان، احتمال سرطان سینه» را کاهش می‌دهد، در تایید این موضوع دو حدیث از “امامان شیعه” نیز منتشر کرده‌اند که در نوع خود جالب توجه است.

این وب‌سایت‌ها که به “اصول‌گرایان” نزدیک هستند و از معروف‌ترین آ‌ن‌ها می‌توان از «پارسینه» و «اعتدال» نام برد، امروز پنج‌شنبه (۹ مرداد-۳۱ جولای) گزارشی را با در حالی با عنوان «کشف جدیدترین حقایق علمی در باره سینه زنان» منتشر کرده‌اند که تحقیق مربوط به آن در دسامبر ۲۰۱۲ (آذر ۱۳۹۱) از سوی دانشگاه کالیفرنیا (برکلی) منتشر شده و در همان زمان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان بازتاب یافته بود.

در این گزارش از قول «پروفسور دانیل فلچ» استاد دانشگاه برکلی و «مینا ببسل» محقق مولکول‌شناس آمریکایی آمده که «اگر سلول‌های غیرعادی در سینه زنان تحت فشار انرژی بیرونی قرار گیرند، شانس کوچک‌تر شدن و حتی متوقف شدن آن‌ها وجود دارد».

در ادامه‌ی این گزارش نیز این موضوع، «خبری خوشحال‌کننده برای مردها» دانسته شده است.

اما نکته‌‌ی قابل توجه اضافه کردن دو «حدیث شیعی» به این گزارش علمی از سوی وب‌سایت‌های “اصول‌گرا” است که منبع آن‌ها «سفینه البحار» ذکر شده است.

در یکی از آن‌ها از قول امام اول شیعیان آمده است: «با همسرت تا زمانی که خوب بازی نکرده‌ای و او را به هیجان نیاورده‌ای اقدام به جماع نکن. پستان‌هایش را به آرامی فشار بده تا شهوتش تحریک شود و در آن هنگام که زن ترغیب و آثار میل شدید در چشمانش ظاهر شد، به جماع بپرداز. در این صورت است که هر دو از جماع و نزدیکی کردن لذت خواهید برد و شهوت هر دو اقناع خواهد شد.»

و در “حدیث” دوم، این توصیه‌ها به امام هشتم شعیان نسبت داده شده است: «با همسرت آمیزش مکن، مگر این که با او بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو پستان او را بفشاری؛ چون چنین کنی شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از او می‌خواهی.»





این مرد پستان هزار زن را لمس کرده است