Monday, August 11, 2014

سرهای بریده در دستهای یک کودک هفت ساله داعشی




این عکسهایی که مو را بر بدن آدم سیخ میکند ، بیشتر به قصه و افسانه میماند و حتی تصورش هم سخت و دشوار است که کودک هفت ساله ای که در استرالیا و کشوری متمدن و بدور از توحش اسلامی متولد شده است سر بریده قربانیان را در دست گرفته و با لبخند آنها را حمل کند و پدرش با افتخار بگوید که « این پسر من است » که بی ترس و بیم این عمل شنیع را انجام میدهد .
به راستی این نوع پدرها توهینی به شرافت و کرامات انسانی اند که داده های مذهبی و کینه و نفرت پوشالی آنها را تا این درجه به حضیض دره های پستی پرتاب کرده است .


به گزارش العربیه روزنامه های استرالیایی روز دوشنبه مملو شد از تصاویر کودکی حدودا هفت ساله در حالی که سر بریده یکی از قربانیان گروه داعش را در دست گرفته است.

این عکس متعلق به یکی از فرزندان خالد شروف، شهروند استرالیایی لبنانی الاصلی است که 31 سال پیش در استرالیا به دنیا آمد.

نام خونبار خالد شروف برای نخستین بار ماه گذشته مشهور شد آن هم به دلیل انتشار تصویری توسط او در حساب کاربری اش در توییتر، در حالی که سرهای بریده قربانیانش را حمل می کند.

او به تازکی تصویری از یک کودک هفت ساله اش را منتشر کرده در حالی که سر بریده یکی از قربانیان پدرش را حمل می کند و زیر آن نوشته بود: «این پسر من است» بدون این که نامی از او ببرد.

این کودک تی شرتی تابستانی و یک شلوارک به تن کرده و کلاهی سبز بر سر دارد؛ گویی به یک اردوی خانوادگی رفته است.

شروف به همراه خانواده اش در شهری در حومه شهر سیدنی استرالیا زندگی می کرد. او نوشته که سال گذشته به همراه همسر و فرزندانش برای جنگ استرالیا را ترک کرده و برای مشارکت در جنگ، به داعش پیوسته است. او نوشته که عکس پسرش در شهر رقه در شمال سوریه گرفته شده است.

عکس دیگری نیز منتشر شده که در شروف در حالی که اسلحه به دست دارد به همراه سه فرزندش به تصویر کشیده شده اند. هر سه کودک زیر هشت سال به نظر می رسند و پشت سرشان پرچم داعش، نصب شده است.

شروف که نام «ابو مصعب الاسترالی» را بر خود نهاده، در سال 2005 به اتهام توطئه برای اعمال تروریستی در استرالیا دستگیر و به 4 سال زندان محکوم شد. او پس از آزادی تحت مراقبت های شدید امنیتی قرار داشت و گذرنامه اش هم مصادره شد.


شروف سال گذشته به همراه خانواده اش ناپدید شد. پس از آن پلیس استرالیا در یافت که او با گذرنامه یکی از برادرانش استرالیا را ترک کرده است و دیگر اثری از او پیدا نشد. تا این که ماه گذشته او در شبکه های اجتماعی، تصاویر خود را به همراه سرهای بریده منتشر کرد؛ تصاویری که مجامع مسلمانان را در استرالیا شوکه کرد .



این مرد دو کودک خود را از طریق مرز ترکیه وارد سوریه کرده تا به عضویت داعش درآیند.
 
داستان این دو کودک سعودی زمانی رسانه ای شد که مادر آنها از طریق حساب کابری خود در تویتر فاش کرد که شوهرش پس از بروز اختلاف میان آنها دو کودک (عبدالله و احمد) را برای جنگ به سوریه برده است