Friday, August 15, 2014

سارقان مسلح آیت الله 90 ساله را با عمامه اش به صندلی بستند



در مملکت اسلامی که بقول مقامات و مسئولین دولتی امن ترین کشور جهان لقب گرفته است حتی آیت الله های 90 ساله هم در امان نیستند .
خبر رسیده 3 نفر مسلح با حمله به بیت آیت الله طاهری با ضرب و شتم و تهدید او را با عمامه هایش به صندلی بستند و 70 میلیون تومان را که با کد یمین و عرق جبین بدست آورده بود سرقت کردند . 
البته سرقت ابعاد گسترده تری داشته است و خبرگزاری های حکومتی برای حفظ بیضه اسلام و پایه های نظام آن را منتشر نکرده اند .


خبرگزاری مهر: سارقان مسلح با حمله به منزل آیت‌الله طاهری شیرازی وی را به صندلی بسته و بیش از ۷۰ میلیون تومان از وجوهات حوزه علمیه و صندوق قرض‌الحسنه را سرقت کردند.

ساعت ۲ بعد از ظهر چهارشنبه، ۳ سارق مسلح به زور وارد بیت آیت‌الله طاهری شیرازی در خیابان دولت شده و با تهدید وی را با عمامه‌اش به صندلی بستند.

سارقان پس از ضرب و شتم امام جماعت مسجد حجة بن الحسن اقدام به بهم ریختن وسایل خانه و سرقت از آن‌جا کردند.

پسر آیت‌الله طاهری شیرازی در گفتگو با مهر گفت: پدرم بیش از ۹۰ سال سن دارد و دیروز پس از جراحی چشم به خانه باز گشته بود. در فاصله‌ای که راننده او خانه را برای مدت کوتاهی ترک کرده بود، ۳ نفر مسلح وارد خانه شده و اقدام به ضرب و شتم پدرم کرده و وی را به صندلی بستند.

وی افزود: در بیت پدرم وجوهات حوزه علمیه و صندوق قرض‌الحسنه قرار داشت که سارقان پس از بهم ریختن وسایل اقدام به سرقت حدود ۷۰ میلیون تومان کردند .