Monday, August 04, 2014

محسن رضایی : اسرائیل را نابود میکنیم




دبیر مجمع تشخیص مصلحت باز هم جار وجنجال به راه انداخت و مانند احمدی نژاد و دیگر سران تروریست رژیم جمهوری اسلامی سخن از محو اسرائیل از صحنه  روزگار سر داد  .
این روزها تمام سران ریز و درشت رژیم چه با عمامه و چه بی عمامه از نابودی این کشور سخن میرانند و کلمه ای از جنایاتی که خودشان در سوریه و دیگر کشورهای منطقه مرتکب میشوند بر لب نمی آورند چرا که شعار مرگ بر اسرائیل از ابتدای به قدرت رسیدن این نظام خونریز و ضد ایرانی برایشان آب و نان داشت و دارد .
آنها با این شعار هزاران جوان این مرز و بوم را به جبهه های جنگ آنهم در زمانی که صلح واقعی در دسترس بود میفرستادند و یا بر گردن کودکان کلید بهشت می انداختند و دسته دسته به روی میدانهای مین گسیل میکردند تا از کربلا به قدس برسند .

با همین شعر و شعارها  در زندانهای مخوف دسته دسته فرزندان دلیر این سرزمین را اعدام میکردند و جنایات علیه بشریت در سال 67 مرتکب شدند و مردم را در خیزش سال 88 به گلوله بستند و با همین شعارها هر روز و شب هر صدای آزادیخواهی را در گلو خفه میکنند . 


به راستی در زمانی که فقر و فاقه در ایران بیداد میکند و گرسنگان کارد به استخوانشان رسیده است چه ضرورتی دارد که با طرح دو فوریتی هیات رئیسه مجلس 225 میلیون دلار کمک های نظامی به غزه و کرانه باختری پیشنهاد شود تا در مجلس به تصویب برسد  . آیا این نمایشات بیانگر ماهیت عمیقا ضد ایرانی این رژیم نیست که نان از سفره های میلیونها گرسنه می رباید تا گروه ارتجاعی حماس را مسلح به سلاحهای پیشرفته کند تا در روند صلح سنگ اندازی و اسرائیل را از صحنه روزگار بقول خمینی محو کند .


  سایت مشرق: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: مهم نیست سلاح از کجا به غزه می‌رسد.

محسن رضایی در گفت‌وگو با تلویزیون العالم گفت: در دفاع از فلسطین‌ها کمترین تردیدی به خرج نمی‌دهیم و در این زمینه از سرزنش هیچ کس ابایی نداریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد که مقاومت فلسطینی توانست به فناوری تولید موشک دست پیدا کند و دست یابی و ارتقا این فناوری بسیار مهم است تا اینکه هدف قرار دادن اهداف با دقت بیشتری صورت بگیرد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری آتش بس در غزه گفت: مقاومت قدرتش را به نمایش گذاشت و نشان داد که توان موشکی آن افزایش یافته است.

محسن رضایی اظهار داشت که از تهدیدات اسرائیل به علت حمایتمان از مقاومت در منطقه نگران نیستیم و در صورت اقدامی از سوی اسرائیل؛ این کشور از صحنه روزگار محو می‌شود .

 4000 هزار بچه بی سرپرست ایــرانی زلزله بم که بعد 11 سال هنوز بی سرپرست و آواره هستند

خبرگزاری مهر عکسهایی از خانه های  زیبای شهر چاوز را که صدها تکنیسن و مهندس ایرانی در ساختن آن نقش داشته اند منتشر کرد رئیس جمهور ونزوئلا ساختن شهر قشنگ « خوشبختی » را تحقق آرزوهای هوگو چاوز دانست و از شرکتهای جمهوری اسلامی که در این امر مشارکت داشته اند بسیار تشکر کرد . این خانه ها رایگان در اختیار نیازمندان  قرار خواهد گرفت  .