Thursday, January 13, 2011

هجمه جیره و مواجب بگیران استکبار بر علیه اسلام


این روزها عده ای بجای مبارزه با جمهوری اسلامی  و دم و دنبالچه هایش چسبیده اند به مسائل فرعی . مثلن یکی از این سایت ها  که تعدادشان یکی ، دو تا نیست شروع  به نکته پرانی در باره تعداد همسران امام حسن مجتبی کرده است .
 بنده از آنجا که مسلمان زاده و در خانواده ای شیعه بدنیا آمدم . میخواهم بگویم که این قلم های مسموم و افراد مغرض در خدمت استکبار جهانی میباشند . 
چگونه میشود یک امامی که خود معصوم و عاری از گناه بوده است ، بیش از صد زن داشته باشد . از نظر دین اسلام یک « نر » میتواند چهار « ماده » بنام زن بعنوان همسر دائمی اختیار نماید و همزمان  در یک رختخواب  با آنها عبادت کند . این قضیه همسران ، جدا از صیغه ها یا برده گان و کنیزانی میباشد که از راه شرعی در اختیار امام گذاشته شده است تا به مبارکی بادا بادا مبارک بادا بگوید .  موضوع مهم این است که  او حقوق زناشویی و احکام اسلامی را رعایت کرده است .
بر همین اساس و رهنمودها ، شاه شهید یا ناصرالدین شاه بیش از یک هزار آری درست میشنوید یک هزار زن داشت که رکوردش  در کتاب گینس هنوز ثبت نشده است .
حکایت میکنند که این شاه نازنین که نور به قبرش ببارد در آنزمان علاوه بر پادشاهی نقش ولی فقیه که فراتر از شاهی بوده است را نیز به عهده داشته است و آیت الله های آنزمان پر و پاچه اش را می بوسیدند و وقتی که با آلت مبارکش می شاشید ، شاشها را برای تبرک در ظرفی برای خود میبردند .
این پادشاه شهید سُرسُره ای در حمام اندرونی بنا نهاده بود که در زیر آن در بعضی از روزهای ماه یا هفته دراز میکشید تا زنانش  به نوبت از سر سره بلغزند و به روی پادشاه نرم و نازک بیفتند تا بدین وسیله تماس حداقل با پیکر مبارک همایونی داشته باشند . و گرنه با اینهمه لشکر زن اگر پادشاه حال و هوس اش را داشت و هر شب با یکی میخوابید در یکی دو سال نیز نوبتشان برای سکس یا بزبان اسلامی جماع نمی رسید . تازه اگر نوبت ماهانه و یا مریضی در آن ایام که قرعه خوشبختی به نامشان می افتاد نداشتند . 
و باز هم بر همین اساس و مبانی دینی پادشاه عربستان که 80 ساله است دارای 235 زن و 43 پسر و 50 دختر میباشد . واقعیت این است که این آمارها نوک کوه یخی است که از اعماق اقیانوس بیرون زده است . آمار واقعی چند برابر میباشد . 
زین العابدین رهنما در کتاب زندگانی حسین جلد دوم - صفحه 210 مینویسد : « امام حسن مجتبی قهرمان زن گرفتن و طلاق دادن بوده و از این جهت در دنیا کسی به پای او نرسیده است . او دارای قدی کوتاه ، شکمی بزرگ ، دماغی پهن ، و دهانی گشاد و به گفته عایشه همانند بوده است  » .
عماد زاده خراسانی در کتاب زنان پیغمبر اسلام در صفحه 299 مینویسد : «  چون حسن مجتبی به سبب نداشتن وجاهت چهره نمی توانست به زنان دست یابد ، فرستاده هایی به میان خانواده ها گسیل میداشت و می گفت هر زن یا دختری که با او هم آغوش گردد عروس فاطمه زهرا شده و در بهشت جای خواهد گرفت » .
در کتاب نهضت حسینی آمده است :  « چون گفته بودند که پیامبر در زمانی که حسن خرد سال بوده ، بر ناف وی بوسه زده ، از اینرو زنان داوطلب ازدواج با حسن ابن علی نمودند تا نافشان به ناف وی برسد و از این جهت بدنشان از آتش دوزخ مصون بماند » .
مویر در کتاب خلفای راشدین و روضه صفا در صفحه بیست می نویسد : « علی در نتیجه عیاشی های حسن و شکایت پدران زنهای او به بالای منبر رفت و اعلام داشت که مردم نباید فریب فرزند او را بخورند » .

داشتم میگفتم که قلم های مسموم به امامان معصوم که از هر خطایی مبرا میباشند تهمت میزنند . بخصوص سنی ها و بدتر از همه سکولارها که روی هر دو را ( شیعه و سنی ) نمی خواهند ببینند . این مورخان جیره خوار مینویسند که این امام معصوم برای اینکه از قافله تمدن عقب نیفتد و از سویی احکام شرعی را که خود اختراع میکرد زیر پای مبارکشان نگذارند . پی در پی ازدواج میکرد و طلاق میداد . 
این که تهمت نیست این افتخار است . آنهم برای دخترانی که تا چشم باز کرده اند خود را در آغوش نورانی آن امام همام میدیدند و فرزندانی از تخم و ترکه مقدسین از ناف شان متولد میشدند که با ازدیاد خود اسلام را جهانی میکردند . نگاه کنید به این امام زاده هایی که تعدادشان نزدیک به ده هزار در ایران میرسد همه از برکت آن نزدیکی ها میباشد .اگر این کنیزان و زنان برده نبودند کجا ما این همه قبور مقدس و بارگاه داشتیم تا صدقه بگیریم و آبروی اسلام و مسلمین را در جهان نگه داریم .
در کتاب محاسن برقی آمده که امام علی گفته است
 : « بدان که حسن ، همسران خویش را طلاق می دهد  به او مثل نقل و نبات برای اینکه از تبار ما میباشد زن ندهید ، دخترتان را به ازدواج حسین در آورید که برای دخترانتان بهتر است » .
این روایت در زیر سرنیزه های حکومت های استبدادی نوشته شده است  و سند و مدرکی ندارد چرا که به شهادت آیه « تطهیر » ، هرگز فعل قبیح و منکر از امام معصوم مشاهده نمی شود تا مورد نهی قرار گیرد . نهی از حلال هم نمی تواند باشد ، زیرا در کدام شریعت از حلال نهی شده که در اسلام چنین باشد . اگر نویسنده در زیر چتر ولایت فقیه امام عادل خامنه ای بود طبعا با کهریزکی شدن نه تنها حرفهای خود را پس میگرفت بلکه تغییر مسلک داده و از سنی به شیعه اثنی عشری روی می آورد .
خلاصه بجز از چند مورخ تعداد زنهای آن حضرت را از صد تا بیشتر ندانسته اند :
1 - کفعمی  شصت و چهار زن امام حسن داشته است .
2 - ابوالحسن مدائنی هفتاد زن
3 - ابن حجر نود                                                                      
4 - کلینی پنجاه
5 - بلخی :  دویست
6 - ابوطالب مکی : دویست و پنجاه
7 - برخی نیز آورده اند که وی سیصد زن داشته است .
البته چشم دشمنان کور . تازه کنیزان و برده گان را در این آمار به حساب نیاوردند . آری با آن بدن نحیف که آن امام همام داشتند واقعن معجزه بود که بتوانند با آنهمه زن همخوابه شوند تا تخم اسلام را در اقصا نقاط  جهان بپراکنند . بر این اساس بود که آیت الله 89 ساله ای که حتی به تنهایی نمی تواند کون خود را در مستراح بشوید ،  در چند ماه پیش دختری 16 ساله را به عقد موقت یا دائمی خود در آورده بود . این نزدیکی با دختری که تازه پستانهایش گل داده است از جهاد در راه خدا و پیغمبر بیشتر از نظر خودشان صواب دارد ، موضوع مهم همانطور که گفته شد این است که از شجره طیبه امامان است و با این عمل خیر تخم و ترکه آن معصومان را در اقصا نقاط عالم پراکنده کرده است . تا کور شود هر آن که نتواند دید .
اما اسامی چند زن امام حسن - ع - که همه شعبه های اسلام  بر آن توافق دارند .                                                                            
1 - جعده بنت اشعث
2- مادر حضرت قاسم 
3 - عیشه الختعمیه
4 - خوله الفرازی ه
5- ام کلثوم دختر فضل بن عباس
6 - ام اسحاق دختر طلحه بن عبدالله تم ی می
7 - ام بشیر دختر ابی مسعود انصاری
8 - هند دختر عبدالرحمن بن ابی بکر
9 - زنی از دختران عمر و ابن ء ه یم المنقوی
10 - زنی از طایفه ث ی ف 
11 - زنی از طایفه بنی شیبان از آل همام
12 - و ....................
البته نپرسید که او مال و منال را از کجا در می آورد تا خرجی اینهمه زن را بدهد . 

                                                شجره سید خندان خاتمی که به حسن مجتبی میرسد . 
                                                    عجب دکانی باز کرده اند . 

No comments:

Post a Comment