Saturday, January 29, 2011

پیام امام خمینی رهبر جانگوز انقلاب اسلامی به مردم مصر و تونس و الجزایر از جهنم



در پی اوج گرفتن جنبش ناب محمدی در کشورهای اسلامی بخصوص در سرزمین فرعونیان و طاغوتیان مصر ، امام خمینی رهبر عظیم الشان و ( جانگوز ) انقلاب اسلامی پیامی از آن دنیا به امت همیشه در صحنه مصر و تونس و الجزایر و یمن و لبنان و اردن و... فرستادند  .
امام از مدتی که گور به گور شده بودند از اوضاع جهانی با خبر نبودند و این اولین پیام ایشان بعد از به درک واصل شدنشان  میباشد .
جانگوز ، در پیام دیگری به نایب امام زمان خامنه ای به صورت محرمانه فرمودند : این جفنگیات که این بنده برای ممالک سنی و سکولار فرستاده بودی ، چرند و پرند است و استفاده تبلیغاتی دارد ، لاکن  آن دلیل نبودی که در ام القرای مسلمین بر خورد نرم و مخملی با فتنه گران یعنی ملت ایران صورت پذیرد .
 من به تو سید علی روضه خوان ، که وقتی زنده بودم آنجای خود هم حسابت نمی کردم هشدار میدهم در این اوضاع و احوال که هجمه از آسمان و فتنه از زمین میبارد .  فقط یک جرقه یک جرقه بر انبارهای باروت خشم مردم کافی میباشد که کاخ  اسلام را حداقل تا ظهور مهدی ای که هرگز ظهور نخواهد کرد در شعله های آتش بسوزاند .
سید علی ، نباشد یک زمانی خر بشوی و صدای انقلاب  را مانند محمدرضا شاه بشنوید و  فلنگ را ببندید  و مثل بن علی به عربستان یا خراب شده ای دیگر فرار کنید . شما نه راه پس داری نه پیش . همه پلها را ما  بر اثر سی سال جنایت شکسته ایم . زمین و زمان و آسمان دهان باز کرده اند که ما را مانند آتش  جهنم ببلعند ، پس بدنبال سواخ موش نگردید . به خداوندی خدا قسم هم اکنون نه تنها من که نکیر و منکر نیز در قبر می لرزند .
سیدعلی شیره ای ، این اعتراضاتی که در ممالک اسلامی شده است نزدیک است عبا و عمامه های سبز و سفید و سیاه ما را هم بگیرد . پس سعی کنید در آن دیار ، بخصوص مصر در تظاهرات نماز جمعه راه بیندازید  . غائله موسوی و کروبی را بر پا کنید . ردای سبز که به شجره ائمه معصوم بر میگردد بتن کنید ، و هی روز و شب بیانیه در کنید تا این رودهای خروشان مردمی را به مردابهای گندیده ببرید . خاتمی چی ها و سیدهای خندان در این معرکه مانند امام زمان از نان شب برای ما واجب تر است تا مدره نمایی نمایند و وعده دوران طلایی سالهای 67 و گلستان خاوران را بدهند و ممالک خارجی را هم با لولوی سلاح هسته ای بترسانید تا مثل همیشه در مورد اعدامها خفه خون بگیرند و هی در مورد خطر هسته ای جفتک پرانی کنند ، مرا خود آنها بعد از کنفرانس گوادلپ روی کار آوردند ، وگر نه من که پخی نبودم . 
 به دولت مصر بگویید که تظاهر کنندگان را عامل اسرائیل جنایتکار قلمداد کنند و چند بمب هم در داخل جمعیت منفجر کنند و پس از آن عاملین آن را به تلویزیون بیاوردند و چه و چه و چه .
اگر شد که شد و اگر نشد از بالای مساجد و پایگاههای بسیج و سپاه گلوله در کنند . با ماشینهای جنگی روی زنان و مردان و کودکان بروند. همه را دسته دسته کهریزکی کنند و سرهایشان را در چاهک مستراح فرو کنند . ام الفساد قرن یعنی اینترنت ها را قلع و قمع کنند . هر چماق و چاقو و باتون از نوع برقی یا صدر اسلامی اش وقتی بر سر و روی فتنه گران فرود آید  به اندازه صد سال نماز و روزه ارزش دارد .

 به معترضان یعنی گاو و گوساله و میکرب و خس و خاشاک و محارب نباید رحم کرد . به شما من که امام جانگوز تان باشم از جهنم پیام میدهم که شما راه فرار ندارید . اوضاع قمر در عقرب است . با این خشمی که من در دلهای جوانان ایران میبینم گمان میکنم و یقین دارم که دیگر حکومت اسلامی تا ابد بر پا نخواهد شد و مانند من برای همیشه در زباله دانی تاریخ خواهد رفت . آگاه باشید ، آژیرهای خطر بصدا در آمدند . مردم شما را همانطور که در کوچه و بازار می گویند به تیرک برق با عمامه اعدام خواهند کرد . قبر مرا به آتش خواهند کشید .
 من وقتی به اوضاع و احوال کشورهای در حال انقلاب می نگرم نه تنها تنبانم آتش میگیرد بلکه حس میکنم که باتون برقی آنجایم فرو میرود .  به شما هشدار میدهم ، با تعلل در کشتار و اعدام نه از تاک نشان خواهد ماند و نه ازتاک . به خواست خدای تبارک تعالی شما را همگی در  طبقه هفتم جهنم ملاقات خواهم کرد .

No comments:

Post a Comment