Tuesday, January 11, 2011

مد اسلامی در دانشگاهها

آئین نامه جدید پوشش دانشجویی هم عجب بلبشویی است . بعد از انقلاب فرهنگی در دانشگاهها که با تیغ و تیغ کشی توسط امام جانگوز و اراذل و اوباش از قبیل فیلسوف سروش « زکی » شروع شده بود و بنده حقیر نیز از دستان مبارک آیت الله هادی غفاری   که اینروزها چشم غره به رهبر مسلمین جهان میرود ،  چوب و چماق  نوش جان کرده بودم  . دولتهای امام زمانی یکی پس از دیگری خواستند که دانشگاهها را رنگ و روی اسلامی بدهند .
در این مسیر چه دانشجویان رزمنده ای که به چوبه های اعدام سپرده نشدند . اما این سنگر آزادی با آنکه بعضی از خاکریزهایش به تصرف گرگهای هار ولایت افتاده است ، هنوز که هنوز است نه تنها زنده است بلکه بر روحیه تهاجمی اش افزوده گشته است. 
در چند سال اخیر بخصوص احمدی نژاد سعی کرده است با جمع کردن استخوانهایی  از اطراف و اکناف که حتی نام و نشانی از خود ندارند تحت عنوان کشتگان جنگ دانشگاه را تبدیل به گورستان کند . دسته های سینه زنی راه انداختند . بر سر و صورتشان گل مالیدند و در گوشه و کنار دانشگاه با نصب دهها بلند گو به روضه خوانی پرداختند ، آتش زدند ، کشتند و بردند اما نشد که نشد .
دانشگاه در ذات خود ضد تخم و ترکه خمینی و اسلاف تاریخی اش میباشد . با آلاخون والاخون کردن نمی شود . ماهیت اش را تغییر داد . 
حال ائمه جماعات  با لک و لوچه های آویزان به آنها انگ بزنید که سکولار ، کمونیست ، مجاهد و اله و بله هستند . صورت مساله یعنی سرنگونی تام و تمام با جناح غالب و مغلوبش بر جای خود باقی است تا این مساله حل نشود دانشگاه دانشگاه بشو نیست.
جهان وقتی در دهه دوم قرن بیست و یکم به این آئین نامه ها نگاه می کند هاج و واج میماند  :
 برای پسران :  کلاه ورزشی و رنگ کردن مو ، بر داشتن ابرو ، خالکوبی ، شال نقش دار با حروف لاتین  ، پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان ، بافتن مو ، بلند بودن ناخن و بسیاری موارد دیگر .
برای دختران : ممنوع بودن زنجیر به پا و استفاده از طلا و جواهراتی که مستلزم سواخ کردن قسمتی از بدن میباشد  ، کفشهای پاشنه باند و عبارات عاشقانه !!؟ . مانتوهای بلند که دارای چاک بالاتر از زانو، و دهها و صدها موارد دیگر .




نمونه ای از مد اسلامی در دانشگاهها از نوع فاطی جنده های کماندو که اوایل ماه جاری دولت پاسدار احمدی نژاد 180 میلیون تومان برای آن هزینه کرده است .

No comments:

Post a Comment