Thursday, July 10, 2014

حبیب خواننده معروف لس آنجلسی توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی دستگیر شد





حبیب   خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرای  معروف لس آنجلسی که  پس رایزنی با تنی چند از مقامات جمهوری اسلامی در دولت احمدی نژاد به ایران بر گشته  و در صدد اخذ مجوز از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی بود تا به صورت رسمی خوانندگی را از سر بگیرد  . به گزارش  « دیار میرزا  »  چهارشنبه ۹ جولای در حال ساخت کلیپ تصویری در شهرک تاریخی ماسوله استان گیلان ، به همراه تمام عوامل ساخت ویدیو کلیپ، توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شد.

داستان آمدن حبیب به ایران  با یادداشتی از رضا رشید پور، مجری  تلویزیون شروع شد. او چند سال پیش در وبلاگش نوشت :  حبیب محبیان ، خواننده اهل لس آنجلس قصد دارد در ایران کنسرت برگزار کند. این خواننده لس‌آنجلسی که از حدود شش ماه قبل به ایران بازگشته شاید به زودی در ایران کنسرت برگزار کند. او از ریشه‌ها حرف می‌زند و از تمام دلتنگی‌هایش در آمریکا . خیلی‌ها به او کمک کرده‌اند تا مسیر ادامه کارش در داخل کشور هموار شود. این بار که او را دیدم خبرهای خوبی داشت .
  ظاهرا به زودی مجوز رسمی برای اجرای کنسرت با صدای حبیب صادر خواهد شد .
این خواننده چندی پیش توانست کتاب خود را که شامل مجموعه ترانه‌هایش بود با مجوز در ایران چاپ و در نمایشگاه کتاب سال جاری، عرضه کند  .


موسیقی از نظر حکومت داعشی جمهوری اسلامی