Tuesday, July 15, 2014

داماد ایرانی جان کری همسرم از من طلاق میخواهد



داماد جان کری  از به نتیجه نرسیدن مذاکرات 1 +5  بسیار متاسف است و میگوید که همسرش به همین علت میخواهد از او طلاق بگیرد . دکتر بهروز برایان اظهار داشت که آدم سیاسی نیست و بهای این عدم تفاهم را او باید بپردازد
.


« خرافه » معتقد است که اگر حاج خانم ونسا کری چادر سرش بگذارد و حجاب را رعایت کند شاید دری به تخته بخورد و لاس زدن های 1 + 5 که اگر هم منافعی داشته باشد تنها به جیب جمهوری اسلامی و نه ملت ایران میرود به نتیجه برسد و مانع از این طلاق شود . وگرنه با عکس فوق که تا نصف و نیم پستانش بیرون زده است محال است که این مذاکرات به کوچکترین نتیجه ای برسد .

به گزارش بوتیا نیوز، برایان ناهید داماد کرمانی جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در صفحه فیس بوک شخصی اش با ارسال پستی نوشت : مذاکرات ایران با ۵+۱ خیلی طول کشیده و به علت اینکه منافع اسرائیل را در کنار منافع آمریکا قرار داده و جان کری از آن دفاع میکند ؛ تیم ایرانی حاضر به کوتاه آمدن نیست ، به همین دلیل احتمال به نتیجه رسیدن بسیار ضعیف است ، نمی دانم چه اصرار بیهوده ای برای توافق دارند؛ دامنه مذاکرات ایران به زندگی من که یک ایرانی نیز هستم هم باز شده و زندگی من را نابود کرده است و همسرم از من طلاق می خواهد. نمی دانم طلاق خواستن وی از من بخاطر مذاکرات ۵+۱ یعنی چه؟ مگر در مذاکرات زورتان به ایران نمی رسد و باید تلافی این ضعف را من بدهم. زندگی من در حال نابودی است و من تمام تلاش خود را خواهد کرد که زندگی ام نابود نشود. برای مذاکرات ، برای آژانس هسته ای و برای خودم متاسفم. من آدم سیاسی ای نیستم ؛ اما سیاست زندگی من را نابود کرد .



 عشق در اولین نگاه
دکتر ونسا کری و دکتر بهروز برایان ، اولین دیدار و روابط صمیمانه و عاشقانه ای که بعد از دو ماه به ازدواج انجامید

اولین ارتباط مستقیم برایان و ونسا در ماه سپتامبر ۲۰۰۵ رخ داد. ساعت ۵ صبح یک روز کاری در بیمارستان جنرال ماساچوست، آن دو در حالیکه لباس کار بر تن داشتند، طی استراحت بعد از عمل با یکدیگر رو در رو شدند. با اینکه آنها قبلا" بارها همدیگر را دورادور دیده و زیر نظر داشتند، این اولین ارتباط مستقیم آنها بود. آن دو گرم صحبت شدند تا اینکه یک پرستار زیبارو با تعارف یک فنجان قهوه به دکتر برایان ناهید، صحبت آنها را قطع کرد و باعث شد وی رویش را به سمت دیگری برگرداند. دکتر ونسا کری به خاطر می آورد که "در یک لحظه فکر کردم که بسیار خوب؛ نکته را گرفتم، کار من اینجا تمام شد. (من دختر مورد نظر نیستم!)

اما دکتر ناهید بلافاصله پس از قبول قهوه به پرستار گفت که یک فنجان قهوه هم برای دکتر کری بیاورد. این نحوه رفتار برایان تأثیر مثبتی بر ونسا گذاشت به نحوی که آنها بلافاصله دوست شدند و دو ماه بعد شروع به قرار گذاشتن با یکدیگر در بیرون از محل کار نمودند. مدت کوتاهی پس از آن، این رابطه صمیمی و عاشقانه به ازدواج انجامید و سناتور کری (پدر عروس) شخصا" هدایت و نظارت بر تدارکات مراسم از قبیل تهیه کارت دعوت مهمانان، طرح رومیزی ها، طرح لباس عروس، صحنه آرایی مراسم و ... را بر عهده گرفت .