Thursday, January 01, 2015

همه میخواهند موسوی و کروبی را اعدام کنند



راهپیمایی حکومتی 

این روزها رسانه های حکومتی پر شده است از خبرهایی مبنی بر اعدام موسوی و کروبی و توهین وتهمت های تند و گزنده  . همه تصمیم گرفته اند که آنها را محاکمه کنند و پیش از محاکمه هم حکم را صادر کرده اند اعدام نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر . هر صدای مخالفی را هم به اتهام همراهی و همدستی با فتنه گران !؟ در نطفه خفه میکنند .  آنها بر این عقیده اند  ضربه ای که آقای موسوی و کروبی به مشروعیت نظام در کل زدند هرگز هیچ جریانی چه در داخل و چه در خارج در ظرف این سی و چند سال  نزده است . 

این واکنش ها و فریادهای مرگ و مرده باد علیه سران فتنه  بیش از همه بیانگر ترس و وحشتی است که پیکر نظام را از محاکمه آنها در بر گرفته است و بخوبی میدانند که دست بر نقطه ای گذاشته اند که برای نظام گران تمام خواهد شد .

جمهوری اسلامی همانطور که در این چند دهه نشان داده است حتی ظرفیت کوچکترین انتقادی را  حتی از طرف  خودی ها هم ندارد و هر انتقاد و اعتراضی را به دشمنان خیالی و موهوم نسبت میدهد . 
در کشورهای متمدن بر خلاف این نظام قرون وسطایی و عقب مانده که خود را نماینده خدا و پیامبر میداند هرگز اینگونه معترضان را بازداشت نمیکنند و به زندان نمی اندازند اما در جمهوری اسلامی به علت پوسیدگی و بحرانی که در ذات و جوهر این نظام نهفته است  این حرکات را بر نمی تابد و جواب هر اعتراضی  را به علت عدم مشروعیت مردمی با مشت آهنین جواب میدهد .


دیگربان: غلامعلی حداد عادل٬ مشاور علی خامنه‌ای گفته «ظلمی» که میرحسین موسوی و مهدی کروبی به انقلاب کردند٬ صدام حسین هم با همه «بی‌رحمی» ‌های خود به این نظام نکرده بود.

آقای حداد عادل این مطلب را در واکنش به کسانی گفته که دنبال «تطهیر فتنه» هستند.

وی افزوده کسانی که سابقه‌ای در این انقلاب داشتند در یک «فتنه بزرگ» به دنیا اعلام کردند این نظام «دروغگو»، «متقلب» و «ظالم» است.

محمدباقر ذوالقدر٬ معاون راهبردی قوه قضائیه خطاب به کسانی که خواستار لغو حصر هستند گفته رفع حصر به معنای آزادی نخواهد بود٬ بلکه شروعی برای محاکمه و اعدام موسوی و کروبی است.

محمدرضا نقدی٬ فرمانده سازمان بسیج هم گفته کسانی که از رفع حصر «دم» می‌زنند با دست خود «سران فتنه» را به سوی چوبه دار می‌برند.

نقدی افزوده اگر قرار باشد موسوی و کروبی رفع حصر شوند باید محاکمه شوند که حکم آنها اعدام خواهد بود و مقصر اعدام این افراد هم کسانی هستند که دم از رفع حصر زده‌اند.

صادق لاریجانی٬ رئیس قوه قضائیه نیز گفته این قوه در زمان مناسب «سران فتنه» را بدون هیچ «خوفی» محاکمه خواهد کرد.

روز گذشته نیز مرتضی آقاتهرانی٬ دبیرکل «جبهه پایداری» اظهار کرده بود حامیان میرحسین موسوی و مهدی کروبی باید تعهد کتبی بدهند در صورت صدور حکم اعدام آن‌ها از سوی دادگاه٬ کشور را به هم نریزند.

محافظه‌کاران تندرو می‌گویند ادامه حصر موسوی و کروبی اقدامی «تامینی» و تصمیمی برای ممانعت از «فتنه جدید» آنها بود و اگر رفع حصر شوند نیز حکم قطعی آنها اعدام است.

علی خامنه‌ای نیز در سخنرانی خود در نماز جمعه سال ۸۴ مسئولیت خون‌های ریخته‌شده را به عهده افرادی دانسته بود که مردم را به خیابان‌ها دعوت می‌کنند .