Friday, January 16, 2015

خطیب جمعه تهران از حملات تروریستی پاریس حمایت کرد .



آیت الله محمد علی موحدی کرمانی که تا سال 1384 دارای سمت نمایندگی ولایت فقیه در سپاه پاسداران بود و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز !؟  . کاریکاتور مجله فرانسوی را توهین و اهانت به پیامبر اسلام ذکر کرد و آن را نشانه سقوط اخلاقی و دریدگی و خباثت غرب کافر دانست
این امام جمعه 83 ساله با کلماتی زشت  میلیونها انسانی را که در دفاع از شرافت قلم و آزادی بیان در فرانسه راهپیمایی کردند تروریست و حامیان تروریست نامید .
این آخوند بدروغ در حالی که اکثریت قریب به اتفاق مردم اروپا از اسلام دوری می جویند اظهار کرد که اسلام در اروپا بسرعت به پیش میرود . 
پیش تر خامنه ای نیز بی آنکه نامی از عملیات تروریستی پاریس نام ببرد گفت :
 با غیرمسلمانان و کفار نباید رحم و عطوفت داشت و با سیاست مشت آّهنین و با شمشیر با آنها باید سخن گفت .

به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمد علی موحدی کرمانی خطیب جمعه تهران، با اشاره به آنچه «اهانت مجله فرانسوی به پیامبر اسلام» نامید، گفت: «غرب قدرت اسلام را احساس کرده و فهمیده که اسلام در اروپا به سرعت پیش می‌رود. به همین دلیل دست به این کارهای زشت، رذالت‌ها، خباثت‌ها و جهالت‌ها زده است.»

موحدی کرمانی ادامه داد: «ببینید تا کجا به مرحله سقوط اخلاقی رسیده‌اند که باید گفت زهی خجالت. بگذارید اینجانیان چهره کریه خود را نشان دهند و دشمنی خود را با اسلام آشکار کنند تا دنیای اسلام بیدار شود و دل به ناکسان نبندند. جای تأسف است که با کمال بی‌شرمی حمایت از این بی‌احترامی را حمایت از آزادی می‌دانند. در حالی که این دریدگی، ‌ خباثت و جهالت است.»

وی اضافه کرد: «از این عجیب‌تر این‌که اینجانیان به راه افتاده‌اند، ‌راهپیمایی کرده و تروریسم را محکوم می‌کنند. کسانی که خود تروریست واقعی و تروریست پرور هستند.» 
این آیت الله چندی پیش حرف هایی زده بود که موجب خنده میلیونها ایرانی در جهان شده بود . او گفته بود :

 سی دی هایی در مغازه ها پخش شود که وقتی خانم بدحججابی وارد میشود فریاد بکشد .

امام جمعه مشهد علم الهدی هم حملات تروریستی را به گردن فرانسه انداخت و  گفت :  این حرکت در دفتر مجله و با سناریوی خود دفتر فرانسه و به‌صورت دقیق انجام شد و سپس این کشتار را راه انداختند تا جریان اسلام‌هراسی جدیدی را ایجاد کنند، این یک سناریوی فرانسوی صهیونیستی بود...

او افزود: دست پروردگان تروریسم روی زمین آمدند این را راه انداختند تا بعد یک هجمه عظیم علیه اسلام راه بیندازند  .همه اینها برای اسلام‌هراسی در شکل جدید بود .