Tuesday, January 06, 2015

عامل اسیدپاشی جهرم محکوم به اعدام شد آمران اصلی آزادند




در مملکت اسلامی ایران عاملان اسیدپاشی را قربانی میکنند تا آمران اصلی که مروجان و مسببان اصلی اسیدپاشی مانند امام جمعه اصفهان و دیگر آخوندهای مرتجع میباشند، سر و مر و گنده به جنایت خود ادامه دهند و دست های خونین خود را بپوشانند .
یعنی درست همان سناریو و همان کاری را که با چند مهره ای که اختلاس کرده بودند انجام دادند تا چنگال سیاه مافیای بزرگ اقتصادی یعنی الیگارشی مالی سپاه پاسداران و مهره های درشت و کلیدی حکومتی و بیت رهبری را بپوشانند . 
همان گونه که فساد اقتصادی در ذات این نظام میباشد اسیدپاشی هم در جوهر این رژیم قرون وسطایی است چرا که به دلیل عقب ماندگی تاریخی از کاروان تمدن راه حل دیگری برای درمان معضلات جامعه ندارد .

خبرگزاری حکومتی تسنیم: حکم بدوی متهم دستگیر شده در پرونده حمله به دختران جهرم، صادر و برای تایید و قطعی شدن به دیوان عالی کشور ارسال شد.
بر اساس این گزارش متهم این پرونده به اعدام و دیه در دادگاه بدوی محکوم شده است.
متهم ضارب در این پرونده، چندی پیش اقدام به حمله با چاقو به چند تن از زنان و دختران در شهرستان جهرم کرده بود که با اقدامات انجام شده ظرف 72 ساعت شناسایی و دستگیر شد.
سایت سحام نیوز پیش تر گزارش کرده بود که فرد ضارب 22 ساله و عضو بسیج «قطب آباد» از توابع جهرم است.
وی در بازجویی‌های اولیه گفته که این اقدامات را پس از شنیدن صحبت‌های یکی از روحانیون سرشناس که «ریختن خون بدحجاب را مباح شمرده است» انجام داده و هدف او «اقدام عملی برای نهی ازمنکر» بوده است .