Thursday, February 26, 2015

یوسف طباطبایی‌نژاد٬ نماینده ولایت فقیه ، دانشگاه‌های ایران باید سه روز زنانه و سه روز مردانه شود.


جداسازی جنسیتی

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان یعنی همان کسی که گفته بود  :
برای مقابله با بدحجابی باید چوب تر را بالا برد و از نیروی قهریه استفاده کرد ، این بار هم سخنانی ایراد کرد که مرغ پخته را می خنداند . 
او از جمله تجریبات خودش را شرح داد و گفت :  یک روسپی در مملکت اسلامی ایران خودش را به 5000 تومان می فروشد . او همچنین در باره جداسازی جنسیتی هم سخنان مضحکی ایراد کرد :

ایسنا :  آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد: اختلاط دختر و پسر در دانشگاه اشتباه است، زیرا ما در اوایل انقلاب دانشگاه‌ها و امکانات زیادی نداشتیم و مجبور بودیم که کلاس‌ها را مختلط برگزار کنیم، اما درحال حاضر دانشگاه‌های زیادی در شهرها وجود دارد و می‌توان دانشگاه‌ها را سه روز زنانه و سه روز مردانه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش گفت: متاسفانه یک زن معتاد برای تامین مخارج اعتیادش خود را به پنج هزار تومان می‌فروشد و این یک معضل بسیار جدی برای فرهنگ و اسلام است.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: کسی سربازی نرفته باشد به او گواهینامه، همسر، شغل نمی‌دهند و نمی‌تواند خارج از کشور برود، به همین علت دیگر ما با معضل سربازی نرفتن رو به رو نیستیم؛ باید همین کار را در مورد اعتیاد هم انجام دهیم و باید طرحی داشته باشیم که به معتادان سختگیری شود .