Tuesday, February 17, 2015

آیت الله خامنه ای ، در جمهوری اسلامی سابقه نداشته کسی به غیر مسلمانی تعرض کرده باشد


لباس شخصی های « آقا » اینگونه مردم را در سال 88 قصابی میکردند

به نظر میرسد که آیت الله خامنه ای پس از عمل پروستات که به حمد و ثنای الهی به خیر و سلامتی گذشت کمی مشاعر خود را از دست داده اند . از نامه نگاری یواشکی به شیطان بزرگ و اوباما گرفته تا پیام دادن به جوانان غرب کافر . در آخرین پیام یا سخنرانی هم حرفهایی زده اند که مرغ پخته را به خنده می اندازد  :
در جمهوری اسلامی سابقه نداشته مسلمانی به یک غیرمسلمان «تعرض» کرده باشد .
 یا جوانان حزب‌اللّهی تند و داغ هم هرگز به خودشان اجازه نداده‌اند به یک غیرمسلمان حمله کنند . 


دیگربان : علی خامنه‌ای که معاشرت مسلمانان با «بهائیان» را «جایز» ندانسته در تازه‌ترین سخنرانی خود گفته در جمهوری اسلامی سابقه نداشته مسلمانی به یک غیرمسلمان «تعرض» کرده باشد.
خامنه‌ای این مطلب را در انتقاد از وضعیت مسلمانان در غرب بیان کرده و گفته در ایران و جمهوری اسلامی سابقه نداشته که غیرمسلمان‌ها مورد آزار و اذیت مسلمان‌ها قرار گرفته باشند.
وی افزوده جوانان حزب‌اللّهی تند و داغ هم هرگز به خودشان اجازه نداده‌اند به یک غیرمسلمان حمله کنند.
رهبر جمهوری اسلامی همچنین مدعی شده که مسلمانان در کشور‌های غربی «امنیت جانی» ندارند چه برسد به اینکه «آزادی لازم» داشته باشند.
علی خامنه‌ای در شرایطی این سخنان را مطرح کرده که خود وی دارای فتوایی مبنی بر جایز ندانستن معاشرت مسلمانان با بهائیان است.
بهائیان پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ بسیاری از حقوق اجتماعی خود را از دست داده و با محدودیت‌ها و فشار‌های بی‌سابقه‌ای مواجه شده‌اند.
تحصیل بهائیان در دانشگاه ممنوع بوده و گزارش‌های بسیاری از تخریب قبرستان‌های آنها در شهر‌های مختلف ایران منتشر شده است.
بهمن ماه سال ۱۳۹۳ نیز محمدتقی مصباح یزدی حقوق شهروندی به معنای برابری بهائیان و یهودیان با مسلمان را «خلاف اسلام» و «قانون اساسی» اعلام کرده بود.
آذر ماه امسال نیز عباس رمضانی‌پور٬ امام جمعه شهر «رفسنجان» با «نجس» خواندن بهائيان خواستار اخراج آنها از اين شهر شده بود.