Saturday, June 14, 2014

حجت الاسلام سید رضا بطحایی در عراق سر بریده شد





جمهوری اسلامی با نسبت دادن هر حرکت و جنبش مردمی  در عراق به نیروی ارتجاعی داعش و تبلیغات دروغین و زهرآلود ،  میخواهد حضور نظامی خود را در این کشور توجیه و در چشم مردم خاک بپاشد . از این رو خبرهایی را که از جانب رسانه های حکومتی در باره خیزش مردم در عراق منتشر میشود باید مغرضانه و در راستای اهداف پلید رژیم در این کشور مورد ارزیابی قرار داد.

جمهوری اسلامی که حامی اصلی قصاب بشار اسد که دستش آلوده به خون بیش از صد هزار از مردم بیگناه سوریه میباشد ،  مردمی را که در سال 1388 فریاد مرگ بر دیکتاتور سر میدادند  خس و خاشاک و خامنه ای آنها را میکروب لقب داده بود . 



گزارش «شیعه نیوز»، نماینده "شیعه رایتس واتش" از نجف اشرف گزارش داد حجت الاسلام سید رضا بطحایی طلبه ایرانی ساکن در نجف اشرف به اتفاق خانواده اش و یک خانواده دیگر سه روز پیش برای زیارت حرم مطهر امامین عسکریین عازم سامرا شدند .

با حمله تروریست های داعش به سامرا و آغاز درگیری ها وی و خانواده اش به اتفاق یک خانواده ایرانی دیگر دو روز در حرم مطهر عسکریین اقامت می کنند.

اما ظهر امروز با تصور اینکه امنیت در سامرا برقرار شده است از حرم مطهر خارج تا سامرا را به مقصد نجف اشرف ترک کند که ساعتی بعد در جاده سامرا به کمین نیروهای داعش افتادند .

وی هنگام دستگیری ملبس به لباس روحانیت و در حال مکالمه تلفنی با دوستانش در نجف اشرف بوده است که تروریست های داعش تلفن را از وی گرفته و دستگیری آنان را اعلام میکنند .
تکفیریهای داعش، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا بطحایی را پس از دستگیری به طرز فجیعی به شهادت رساند .