Tuesday, June 17, 2014

کارلوس کی روش : فعلاً به باز‌ی‌های آینده فکر نمی‌کنم و می‌خواهم از این نتیجه لذت ببرم




سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به گزارش خبرگزاری فارس در نشست خبری پس از دیدار با نیجریه در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه خیلی سختی بود ولی گفته بودم که خیلی انگیزه داریم خوشبختانه در 90 دقیقه اول با تجربه‌ای که داشتیم توانستیم بازی را کنترل کنیم .

وی افزود: نیجریه‌ایی‌ها برای دقایقی بازی را متوقف می‌کردند که بتوانند راه‌حلی برای حمله به سمت دروازه ما پیدا کنند اما نظم تاکتیکی ما به آنها این اجازه را نمی‌داد هرچند آنها هم ستاره‌‌هایی داشتند که مهارشان کار ساده‌ای‌ نبود.

کی‌روش ادامه داد: این مسابقه گل نداشت و هواداران گلی ندیدند اما فکر می‌کنم رقابت دو تیم پایاپای بود و تیمی شایسته برد در مسابقه امشب نبود .

کی‌روش در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه استراتژی شما برای دو بازی آینده چیست، گفت: در حال حاضر خیلی خسته‌ام و می‌خواهم فعلاً از این تساوی لذت ببرم. اجازه بدهید بعداً پاسخ سؤال شما را بدهم .

وی در پاسخ به این سؤال که چرا اینقدر خوشحال است گفت: چرا خوشحال نباشم؟ من بازیکنی ندارم که در چلسی، آرسنال و لیورپول بازی کند و ما با شرایط خاص به جام جهانی آمدیم . از این شرایط خوشحالم چون شرایط ما با 31 تیم دیگر یکی نیست .

شادی مردم بعد از دیدار ایران و نیجریه در جام جهانی برزیل